برند حرفه ای مد و عطر نینا ریچی

 

کمپانی فرانسوی Nina Ricci توسط ماریا نینا ریچی که زاده ایتالیا بود و پسرش روبرت در سال ۱۹۳۲ میلادی تاسیس شد. ماریا طراح کمپانی بود و سلیقه‌ای شیک و زنانه داشت و روبرت مدیریت کار و مالی را برعهده داشت که از موفق‌ترین افراد در بازار عطر بوده است.

بر خلاف برندهایی مانند شنل، نینا ریچی شهرت خود را نه به واسطه مدهای انقلابی، بلکه به واسطه ارائه محصولاتی با ظاهری شیک، مناسب بانوان زیبا و ثروتمند و زنانگی اغوا کننده کسب کرده است.

حضور در حوزه عطر یکی از عوامل موثر در افزایش چشمگیر شهرت نینا ریچی بوده است.

برند حرفه ای مد و عطر نینا ریچی

اولین عطر Nina Ricci با نام Coeur Joie در شیشه‌ای کریستال با طراحی لالیک در سال ۱۹۴۶ معرفی شد. معروف‌ترین عطر این کمپانی L'Air du Temps در سال ۱۹۴۸ تولید شد و تا به امروز از پرفروش‌ترین عطرهای سراسر دنیاست. این عطر نماد زنانگی، جوانی جاودانه، آرامش، خلوص، آزادی و عشق بود. در اوخر دهه 1950 نینا ریچی از فعالیت حرفه ای خود کناره گیری کرد و میدان کسب و کار را برای پسر خود رابرت که تاجری موفق بود، بیش از پیش باز گذاشت.

 

کمپانی Nina Ricci نام ۵۶ عطر را در لیست دارد که نخستین آن‌ها مربوط به سال ۱۹۴۶ و آخرینشان ساخت سال ۲۰۱۵ میلادی است. عطرهای Nina Ricci با همکاری فرانسیس فابرون، جومن سلیر، جان گیچارد، بتی بوس، جیوادان، سسیل ماتون، اورلین گیچارد، روزندو ماتو، میشل جرارد، اولیویر کرسپ، فرانسیس کوردیجان، آلبرتو موریلاس، کریستین نایجل، کریستین واچیانو، سوفی لب، کارلوس بنیام، جک هوکلیر، ماری سالاملن و جک کاوالیر ساخته می‌شوند.

 

 

 

برند حرفه ای مد و عطر نینا ریچی

 

عطرهای نینا ریچی در بطری های منحصر به فرد و در عین حال زیبا طراحی شده اند که به شدت از ترکیبات گل و میوه در آن ها استفاده شده است. برای انتخاب و خرید عطر این ویژگی ها برای زنان در هر سنی جذاب است. برند نینا ریچی شامل انتخاب هایی برای همه موارد و محصولی برای هر سلیقه است.

در این مقاله به معرفی 6 عطر پر طرفدار و محبوب نینا ریچی می پردازیم:

 

معرفی شش عطر نینا ریچی

 

  • ادو تویلت زنانه نینا ریچی NINA

 

 

 

برند حرفه ای مد و عطر نینا ریچی

عطرسازان: اولیویر کرسپ و ژاک کاوالیر

 

خرید عطر نینا با بطری و بسته بندی شیک، نشان دهنده ی تعادل کامل مرکبات و میوه ها است، شما با انتخاب این عطر در تمام طول سال بوی بهار می دهید. اگرچه این عطر از میوه ها و مرکبات رایحه ایی قوی به دست می آیند، اما با ترکیب برخی از نت های سبک گلی، رایحه ای شیرین و طراوت بخش خنک را ارائه می کند. ناظران زیرک ممکن است رنگهای سرو سفید و مشک روشن را بردارند، اما این عطر Nina Ricci  علامت اصلی آن سیب و لیمو است.
 

رایحه سبک و تازه که برای زنان جوان مناسب است، اما خانم های بالغ ممکن است از آن به عنوان یک گزینه نوستالژیک برای شب ملاقات استفاده کنند.  به بیان بهتر خرید عطر نینا ریچی NINA برای زنانی که به دنبال رایحه ای دوست داشتنی و زنانه هستند که بتواند در تمام طول روز ماندگار باشد، مناسب است.

 

  • خرید عطر: ادو پرفیوم زنانه نینا ریچی RICCI RICCI‎

 

 

برند حرفه ای مد و عطر نینا ریچی

عطرسازان: اورلین گیچارد و ژاک هوسیله

 

با انتخاب این عطر جذاب گل قدرت، زرق و برق و زنانگی را از خود نشان دهید. تنها چیزی که در مورد این عطر نینا ریچی ظریف است بطری آن است که با دقت ساخته شده است و دارای روبان مصنوعی است. 

اشتباه نکنید! خرید عطر نینا ریچی Ricci Ricci قدرتمند نیست، اما با رایحه ی طولانی مدت شما را قدرتمند می کند. این عطر اغلب به عنوان عطری منحصر به فرد توصیف می شود که عمقی شگفت انگیزی دارد. عطر ساز گلهای سفید نرم، ریواس و ته رنگ چوبی را با هم ترکیب می کند. با گذشت روز، شما باید بتوانید تغییرات ناچیز ترنج، گل رز و نعناع هندی را درک کنید .

 

  • ادو تویلت زنانه نینا ریچی L'AIR DU TEMPS

 

 

برند حرفه ای مد و عطر نینا ریچی

عطرساز: فرانسیس فابرون

 

هر چیز درباره ی خرید عطر نینا ریچی L'Air du Temps بلوغ و کلاس را فریاد می زند. از بطری مجلل مزین به کبوتر گرفته تا رایحه ادویه ای گلی، این عطر اصلی نینا ریچی کاملاً جاودانه است. از سال 1948 میلادی، فرانسیس فابرون با ساخت عطر L'Air du Temps نماینده برخی از بهترین عطرسازهای نینا است.

او این عطر را با تم گل میخک و با ترکیبی از ترنج، چوب گل رز، گل رز و یاسمن تزئین کرده تا قسمت گل را گرد کند. همچنین او این نت های گل را با سرو، چوب صندل و کهربا متعادل کرد تا ترکیب ایده آل قدرت و زنانگی را حفظ کند. قابل تصور نیست که کسی از استفاده روزانه نینا ریچی له ایر دو تمپز شکایت کند، اما به نظر می رسد این عطر زیبا برای یک ملاقات عصرانه باکلاس ساخته شده است.

 

  • ادو پرفیوم زنانه نینا ریچی ال اکستاز L'EXTASE

 

 

برند حرفه ای مد و عطر نینا ریچی

 

مظهر اغواگری و احساس است که در یک رایحه دوست داشتنی جمع و در یک بطری زیبا بسته بندی شده است. در حالی که ممکن است بسته بندی شیک به یک عطر کم ارزش اشاره  کند، عطر نینا ریچی ال اکستاز L'EXTASE جز یک عطراساسی شگفت انگیز نیست. 

با شروع نت ها و ترکیب گلابی و هلو، عطرساز همه چیز را با گلهای مختلف برجسته شده توسط گل رز بالا برده است. شما ممکن است برخی از ته رنگ تمشک را انتخاب کنید، در حالی که گل سفید و مشک نت های حسی را کامل می کنند.این عطر بدون شک دارای یک رایحه گلی و بسیار باشکوه است و مطمئناً شما و اطرافیانتان را در حس و حال عشق قرار می دهد.

 

  • ادو تویلت زنانه نینا ریچی LUNA

 

 

برند حرفه ای مد و عطر نینا ریچی

پس از تم محبوب بطری سیب عطر نینا ریچی Luna ترکیبی از گل و میوه در یک بطری گرانبها با رنگ آبی با ساقه و برگ طلایی است. این عطر به عنوان یکی از افزودنی های جدیدتر در خط تولید نینا ریچی نه تنها ناامید کننده نیست بلکه بسیار پر طرفدار است. رایحه ی این عطر غالباً جسورانه یا شدید توصیف می شود، برای زنانی که رایحه ای گرم و در عین حال شیرین را ترجیح می دهند، به سمت حسی اسرار آمیز می برد. پایه گلابی و لیمو ترش با آرایش گل منحصر به فرد یاس، چوب صندل, کارامل ترکیب می شود. پلگرین گلهای قوی را با ته رنگ وانیل و مشک انتخاب کرده است.


اگر برای استفاده روزمره خود در پاییز و زمستان از رایحه ای تند با ته رنگ های گلدار ترجیح می دهید، عطر نینا ریچی Luna انتخاب خوبی است. علاوه بر این، بسته بندی بسیار زیبا و آبی آن را زیباتر می کند.

 

  • ادو پرفیوم زنانه نینا ریچی LA TENTATION DE NINA

 

 

برند حرفه ای مد و عطر نینا ریچی

 


خانم هایی که به دنبال رایحه های میوه ای هستند، مخصوصاً در فصول بهار و تابستان، شاید بخواهند به دنیای  عطر نینا ریچی LA TENTATION DE NINA سفر کنند. یک بطری سیب صورتی ظریف با برگ های طلایی که دارای محبوبیت است و با مد مطابقت دارد، یک لقمه از آن نشان می دهد که این عطر یک جشن است. NINA که یادآور نوشیدنی تابستانی است، دارای رایحه های قوی میوه از جمله تمشک، لیمو و میوۀ ترنج است. به دنبال موضوع فصلی، مشک سفید, چوب صندل را برای عمق و نت های بادام, گل رز بلغاری برای تکمیل عطر معرفی کرده است.

 

در حالی که برخی ممکن است این عطر نینا ریچی را کمی جوان پسند تلقی کنند، اما بیشتر طراوت بخش است تا کودکانه و برای استفاده روزمره بسیار دوست داشتنی است.شما می توانید برای خرید عطرهای نینا ریچی و صدها عطر دیگر به راحتی در  فروشگاه تخصصی اینترنتی عطرادکلن آرانیکا ثبت سفارش انجام دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید.